SÅ KAN DET GÅ

skrivet: 2011-04-17 ♥ 10:47:08
(VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE!)

Idag tänkte jag, precis som igår, starta dagen med en löprunda. Det är så skönt att springa på morgonen och sedan komma hem, stretcha och sätta sig vid frukostbordet. Och för andra gången denna veckan orkade jag springa min runda på nästan 3 km utan att stanna. Riktigt duktigt av en före detta soffpotatis som mig. Men när jag kom in fick jag en smärre chock när jag tog av mig vänsterskon. Hela strumpan var blodig. Och jag hade inte en aning om vad som hade pågått där mellan tårna. Men nu har jag klippt iordning naglarna så förhoppningsvis är blödande tår ett minne blott. Och förhoppningsvis kan jag springa och gå som vanligt om några timmar igen. Och förresten, hur sanerar jag skon?


Kommentarer
Dennis:

Aj aj! Been there done that, haha! Ingenting nagelknipparn kan fixa! :P

2011-04-20 ♥ 16:51:14
blogg: http://withyen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal