SMULAN TESTAR

skrivet: 2011-04-03 ♥ 14:24:40
Häromsistens fick jag ett roliga paket i brevlådan. När jag öppnade fick jag syn på Neutrogenas Visibly Clear Blackhead Illuminating. Jag har använt en annan rengöring från Neutrogena ett tag nu som jag är supernöjd med men denna kan också vara värd att testa! Nackdelen med en skrubb som man använder dagligen är ju att solbrännan (om man har någon sådan) slits bort mycket fortare. Men å andra sidan blir huden superren och fräsch. Lovar att återkomma med ett omdöme snarast!



Vill du också få hem roliga saker i brevlådan? Anmäl dig här!

Kommentarer
Linda:

Jag använder den. Den är toppen! För mig åtminstone.

2011-04-03 ♥ 19:23:00
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal