SO FRESH AND SO CLEAN

skrivet: 2011-04-03 ♥ 19:42:28
Jag älskar söndagar. Och jag har haft ännu en perfekt sådan. Städat och gjort fint hemma, fikat, lyssnat på musik, gått en långpromenad i spåret och avslutat med en spastund i badrummet och lite glass i soffan. Så nu när allt är rent och fint känner jag mig som en ny människa och är redo att starta en ny vecka imorgon. Och bäst av allt är att jag inte har någonting planerat. Så himla skönt!







Söndagen den tredje april ska avslutas i tv-soffan med en spännande deckare och ett glas vatten. Naglarna är målade och magen mätt så jag behöver inte lyfta ett endaste litet finger till ikväll. Operation mys is a go!

Kommentarer
Linda - ndaiL:

Åh va gott :D

2011-04-03 ♥ 20:51:07
blogg: http://ndail.blogg.se/
Linn - Smilinggirls!:

Åh vad gott det ser ut! :)

2011-04-03 ♥ 23:21:12
blogg: http://smilinggirls.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal