TRÖTTAST

skrivet: 2011-04-14 ♥ 21:18:19
Hej och hå. Jag har verkligen varit igång sedan klockan nio imorses. Så nu, tolv timmar senare, kändes det rätt okej att sätta sig ner. Det har varit en hektisk men rolig dag som jag precis rundat av med manikyr. Och nu hoppas jag att jag kan hålla ögonen öppna tills lacket har torkat ordentligt. Jag tänkte nämligen unna mig lite vila i soffan men vila blir lätt sömn när man är så här trött. Men jag ska nog hålla mig vaken på något sätt.

Förutom flera timmar i köket har jag hunnit med en promenad i spåret under dagen. Och gissa vad? Jag har sett vitsippor och tussilago och massa småkryp. Det är så himla mysigt när naturen kommer igång igen efter vintern. Ska ta en rejäl skogspromenad snart tror jag och ta massa fina bilder!



Bilden är lånad.

PS. Imorgon kommer det massa fina bilder på vad jag pysslat med idag så glöm inte att kika in. :)

Kommentarer
elin:

jo sådär :)försöker bättra mig

2011-04-15 ♥ 02:18:20
blogg: http://eliinnlandstroom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal