MÖTE OCH SHOPPING

skrivet: 2011-08-25 ♥ 09:05:51
Nu är jag bannemej trött på att fixa och dona här hemma. Alltså, don't get me wrong, jag älskar att ha det rent och fint omkring mig men nu har jag städat och rensat i två dagar så nu får det vara bra för denna veckan. Måste ju hinna med mig själv lite också. Så i dag sticker jag iväg till Skövde för lite shopping med mami. Men först ska jag träffa min peppcoach Björn och diskutera framtiden lite. Jag har gått in i väggen lite på den fronten men han brukar alltid få mig andra tankar.

Har förresten tidsinställt några inlägg till er under dagen för jag har ingen aning om när jag kommer hem.


Kommentarer
t h i e n #LEGGO:

ohh va söt tjej !! fin blogg :)

2011-08-28 ♥ 11:02:46
blogg: http://thientingelingle.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal