2011.12.02

skrivet: 2011-12-02 ♥ 12:17:02
FAN FAN FAN. Jag är lite sur just nu. Jag har nämligen vigt dryga två timmar av min dyrbara tid åt att läsa FEL kapitel i kurslitteraturen tack vare att läraren skrivit fel sidor i kursmaterialet. Perfekt liksom... :( Men skitsamma, det är väl bara att börja om. Ska peta i mig lite lunch så blir jag säkert på bättre humör sedan.

Annars då? Jo, idag mår jag faktiskt mycket bättre förutom att jag sover så himla dåligt. Jag har haft en rätt så jobbig vecka så jag antar att jag har svårt att slappna av. Fast nu känner jag mig rätt så pigg faktiskt. Jag vaknade vid halv sju och låg kvar i sängen en stund och tittade på tv, tryckte på iPhonen och kollade Adventskalendern (gillar den inte riktigt men ska titta några avsnitt till ändå). Sedan gick jag upp och tog en promenad med Colin, åt frukost, duschade, gjorde hårinpackning, läste det där sablans kapitlet, städade i köket och bäddade rent i sängen. Nu ska jag äta upp min lunch och fortsätta städa lite. Jag mår inte riktigt 100% bra om det är rörigt omkring mig. Så det är prio 1 just nu!

Kommentarer
Emma:

Jag ska stå på rörstrands julmarknad nästa helg, de ska bli kul, har ju aldrig stått på en marknad här, kom gärna förbi om du kan :)

Hoppas du har en bra trotts att du har läst fel kapitel, Kram

2011-12-02 ♥ 15:29:14
blogg: http://princessemma.blogg.se/
fannyahlm:

haft en bra dag ? :)

2011-12-02 ♥ 15:55:38
blogg: http://ahlm.myshowroom.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal