2011.12.28

skrivet: 2011-12-28 ♥ 10:17:13
Så där ja! Nu har jag rastat hund, ätit frukost, hoppat i en mysig pluggoutfit och hällt upp kopp kaffe - så nu är det dags att öppna kursboken. Jag tänkte läsa så mycket jag bara kan idag så att jag kanske kan vara lite ledig imorgon och på fredag eftersom det är en hel del som ska göras inför nyårsafton. När N kommer hem från jobbet i eftermiddag ska vi åka till Systembolaget och köpa hem massa gott till välkomstdrinkarna vi ska bjuda på. Och jag ska nog hoppa in på Åhléns och köpa lite fina dekorationer till bordet också. Men först: LÄSA!



Dessa sötingar fick jag av mami i julklapp, hemmagjorda såklart ♥


Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆:

hoppas pluggandet går bra :)

2011-12-28 ♥ 12:36:45
blogg: http://fashionstars.blogg.se/
Elin - mamma till Alicia:

Så söta sockor :)

2011-12-28 ♥ 22:11:56
blogg: http://elinvictoria.bloggplatsen.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal