IDIOTEN

skrivet: 2011-12-15 ♥ 22:06:01

Jag sitter i soffan och försöker varva ner efter vad som känns som världens längsta dag. Och vad är då inte bättre än en bra bok?! Just nu läser jag Idioten av Dostojevskij. Den är väldigt fascinerande och det är verkligen svårt att lägga den från sig när man väl börjat. Dostojevskij är ju en av mina favvisar och jag råkar veta att Tomten har beställt en av hans böcker till mig i julklapp, hihi.

PS. Dagen blev bättre. (Efter att jag letat efter nycklarna i en kvart, hamnat bakom världens långsammaste bilkörare, fått leta efter parkeringsplats på två olika ställen när jag hade jättebråttom, glömt ena handsken i bilen och nästan förfrusit högerhanden och upptäckt att sömmen spruckit på ett par relativt nya leggings.) TGI(almost)F.


Kommentarer
Anonym:

- du har så bra boksmak! kram!

2011-12-16 ♥ 01:15:18
blogg: http://ILROMANISTA.SE
Linnea:

sv: Tack så mkt, köpte thermos muggen på Mocco på Östermalm :D Älskar den!

2011-12-16 ♥ 12:19:25
blogg: http://linnealujak.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal