MODERN WARFARE

skrivet: 2011-12-30 ♥ 23:22:39
Vi har myskväll här hemma. Först tacos och Harry Potter and the deathly hallows del 2 och efter det satte vi (läs jag) på SVT24 där de visade Lady Gagas Monster Ball-konsert i Madison Square Garden (som är så sjukt bra att jag nästa dör!) samtidigt som vi letade resor på internet. Det lutar nog åt Spanien men vi har inte riktigt bestämt oss än. Det är nämligen så att vi fått ett presentkort som gäller tom april och resan måste vara genomförd INNAN det datumet vilket gör det hela lite svårt eftersom det inte är så många länder från just detta bolaget man kan åka till under denna perioden. Men det ska säkert ordna sig.

Nu ska vi spela Call of Duty: Modern Warfare 3! Niklas fick det av mig i julklapp och det är faktiskt riktigt roligt!


PS. Imorgon ska jag göra glass, baka chokladbakelse, nyårsnaglar och nyårsresumé! Hoppas ni hänger med!

Kommentarer
Zoelinnea:

Hej sötis,

jätte fin blogg! kolla gärna in våran blogg http://zoelinnea.blogg.se

kram

2011-12-31 ♥ 00:25:41
blogg: http://zoelinnea.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal