WTF?

skrivet: 2011-12-04 ♥ 10:54:15
Det går inte så bra för mig just nu. Jag har haft världens halsont hela natten och det har fortfarande inte försvunnit så nu blir jag väl sjuk också. Men jag försöker att hålla modet uppe ändå och kokade mig lite te med clementinklyftor och honung i. Det hjälpte inte så mycket men var ganska gott. Dessutom har jag tänt lite ljus här hemma för att höja mysfaktorn när jag sitter och läser. Den ena boken är jag klar med så nu har jag bara 30 sidor kvar + tre jättelånga artiklar att läsa. Heja heja.



Kommentarer
Marie:

Prova att värma en kopp vatten och blanda i en sked salt med jod. När vattnet är svalnat till ljummet gurglar du det, gör det 2-3 gånger de första dagarna med halsont så ska du se att det blir bättre. Dödar bakterier.

2011-12-04 ♥ 11:02:57
blogg: http://petitemari.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal