2011.02.01

skrivet: 2011-02-01 ♥ 14:47:02
Idag är det världens tråkigaste väder och jag blir tokig! Grått, trist, vattenpölar och hundbajs som kikar fram under den borstmälta snön. Och det slutar inte där. När jag gått promenad min hund är hans tassar alldeles bruna av lera och det går knappt att torka bort. Solsemester utan bruna tassavtryck på golvet? Ja, tack!

...så med andra ord stannar jag inne idag. Nu sitter jag faktiskt och smuttar på en kopp chokladkaffe. Soffbordet är halvfärdigmålat och dessutom har jag hunnit med att köra ett träningspass. Fick övningsboken till högskoleprovet i brevlådan idag förresten. Ord, språk och läsförståelse är ju piece of cake men matematikdelen ser inte speciellt rolig ut. Vem bryr sig om diagram, vinklar och trianglar och sådan där skit? Behöver man verkligen veta sådana saker?







Nu ska jag åka hem till mami. Vi ska se på en bra film och äta chokladmousse (som jag ska vispa ihop). Ska även passa på att fixa naglarna där. Är riktigt less på min franska manikyr från i lördags. Nu vill jag ha något färgglatt!

Kommentarer
lovisa:

sv: vsg!:)

2011-02-01 ♥ 15:23:17
blogg: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Carro:

usch o fy! Högskoleprovet verkar så svårt! Har aldrig gjort det och hoppas jag slipper! :P

2011-02-01 ♥ 16:39:04
blogg: http://carolineannamarie.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal