2011.02.03

skrivet: 2011-02-03 ♥ 14:13:57
Vad gör Smulan idag? Jo, först var jag en sväng på jobbet och fikade och skrev ut massa papper. Vad jobbigt det är att inte ha en skrivare hemma. Hursomhelst, efter det åkte jag till gymmet och tränade bort lite ilska. Rätt skönt! På hemvägen åkte jag förbi mataffären för att skicka tillbaks en grej till H&M och dumpa kläder i en container som ska till Afrika. Nu har jag nästan precis kommit hem. Åt lite soppa till lunch och tänkte nu hoppa in i duschen, brygga lite kaffe och sätta mig med ryskan. Första seminariet är klockan 19.00 ikväll!


Kommentarer
jaguaren:

riktigt najs blogg ;)

kolla gärna förbi på jaguariii.blogg.se

dags för en frågestund, bara att fråga på vad man vill :D

PUSS

2011-02-03 ♥ 14:29:57
blogg: http://jaguariii.blogg.se/
Modemix by Sheima:

gott

2011-02-05 ♥ 14:20:49
blogg: http://modemix.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal