2011.02.11

skrivet: 2011-02-12 ♥ 09:34:17
Jag ska försöka fatta mig kort (tur att jag bemästrar tangentbordet i turbofart) eftersom internet kommer och går. Tror att det kan vara min datorn som är boven i dramat men eftersom varken jag eller N är utbildade internetexperter så är det lite svårt att veta...

Jag ska hursomhelst till stan idag. Det är femton (!) minus så jag ska ta på mig allt i päls jag kan hitta i garderoben så jag inte fryser ihjäl. Efter fyra timmars jobb ska jag och bilen åka hem och förhoppningsvis hörs vi efter det! Ett litet tidsinställt inlägg publiceras medan jag är borta som kompensation för att jag fick lov att vara så frånvarande igår. Tur att jag hade min iPhone så jag inte blev helt utan kontakt med omvärlden. ;)


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal