2011.02.24

skrivet: 2011-02-24 ♥ 09:58:48
Hej mina vänner. Jag har varit vaken ett tag och suttit med ryskan. Idag repeterar jag personliga pronomen och prepositioner. Kände mig lite osäker på den biten så nu har jag skrivit upp massa ord i ett block. Tanken är väl att jag ska öva in allting också men det hinner jag inte med just nu. Vid tio ska vi ju gå vår dagliga långpromenad och just idag tänkte jag gå strandpromenaden med Colin. Det var ett tag sedan vi gick där och det är en väldigt lång runda som passar perfekt idag eftersom jag tänkte skippa gymmet. När jag kommer hem blir det varm choklad och study study study!


Kommentarer
Olivia:

Fin blogg! :)

2011-02-24 ♥ 10:38:58
blogg: http://miniknas.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal