2011.02.25

skrivet: 2011-02-25 ♥ 17:18:21
Hej hopp. Träningen gick hur bra som helst förut! Jag crosstrainade i 50 minuter och gjorde massa magövningar och tränade armar och axlar tills jag skakade. Superskönt. Efter en varm dusch åke jag in till stan och tog en mysfika med min boyfriend och kollade in bokrean. Utbudet var rätt dåligt i år men jag hittade två fina böcker som fick följa med hem; Bara bullar (fina bilder, recept och fakta om bullar) och Stalins hemliga dossier om Hitler. Jag har stått och hållt i den boken förut men aldrig köpt den. Så föreställ er glädjen när jag hittade detta exemplar för bara 59 kronor! En bok om både Hitler och Stalin är ju som ett kinderägg deluxe för en historienörd som mig!








Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal