2011.02.27

skrivet: 2011-02-27 ♥ 12:35:32
Vad gör ni idag mina små solstrålar? Jag var uppe halv nio, fixade frukost och såg på Melodifestivalen. (Tycker att det är konstigt att det finns så många bra låtskrivare som gör hits efter hits men alla låtar som kommer till själva festivalen är verkligen bara medelmåtta. Synd. En liten parentes.) Sedan var det bara att sig i kragen, klä på sig ordentligt och gå en långpromenad med Colin. Ja, jag är faktiskt lite halvtrött efter gårkvällen. Det var verkligen svinkallt ute så jag när kom in blev det en varm dusch och nu har jag hoppat i OnePiecen och hällt upp en kopp kaffe med förhoppning om att få tillbaks en normal kroppstemperatur.



Idag är för övrigt en alldeles perfekt söndag. Om en timma tänkte jag åka iväg och handla lite och strosa i några butiker innan jag åker vidare till mysfika med girlsen. Och när jag kommer hem blir det tacos och myskväll med min boyfriend. Egentligen borde jag klämma in rörelseverb någonstans häremellan men jag känner inte riktigt för det idag. Det är nog bättre att ta en ledig dag idag och köra hårt med studierna imorgon igen. Ja, så gör vi.

Kommentarer
jenna ~ det kan aldrig bli för mycket rosa:

Det var så lite så :)

2011-02-27 ♥ 12:42:01
blogg: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Anonym:

- söt du är!

2011-02-28 ♥ 18:44:51
blogg: http://dajeroma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal