EN HELT VANLIG ONSDAGSKVÄLL

skrivet: 2011-02-09 ♥ 22:10:36
Vad gör jag en helt vanlig onsdagskväll klockan 22.04? Jo, jag sitter vid köksbordet och skriver in ryska verb i ett litet block från Ordning & Reda. Jag skriver ett verb per sida och antecknar hur man böjer dem i presens, imperfekt, perfekt och futurum. Hittills har det blivit 27 stycken och jag är snart klar. Nej, det är inte alls så att det bara finns ca 30 ryska verb utan det jag menar är att jag skriver upp de verb vi har gått igenom i kurserna hittills. Riktigt bra faktiskt. Men nu går ögonen tyvärr i kors så det är nog bäst att jag fortsätter imorgon bitti igen.

God natt. ♥




Kommentarer
♥ KHANGKHENG´S:

fin du skriver :D

2011-02-09 ♥ 22:40:46
blogg: http://khangkhengs.blogg.se/
Emma says style, love & rock and roll.:

haha ryska say whaat, jobbigt när man ska lära sig ett språk + ett nytt alfabet. du gör det bra!

2011-02-10 ♥ 00:10:55
blogg: http://emmasays.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal