EXPECTO PATRONUM

skrivet: 2011-02-16 ♥ 21:17:50
Ibland vill jag kunna vifta med trollspöet och Expecto Patronum:a alla skitgrejer som händer mig just nu. Nej, jag sitter inte kvar på cafét och läser ryska dagstidningar. Jag har varit hemma i över ett dygn nu men inte haft någon ork att sätta på datorn förrän nu. Idag har jag motat bort mina sorrows med benvaxning, stört god lunch och ett par nya walkingskor. Imorgon ska jag ta nya tag och bara mysa omkring i hemmets trygga vrår i tofflor, slarvig fläta och mjukisbyxor. Och kanske på fredag också. Och på lördag. Men däremellan avreagerar jag mig på bloggen genom att visa upp vad jag shoppade igår och vad jag kärat ner mig i under dagen. Så håll utkik.



Kommentarer
zet:

Finblogg!!

2011-02-16 ♥ 23:29:01
blogg: http://awsomeneardyninja.blogg.se/
Louise (fotoblogg):

Snygg bild!

2011-02-17 ♥ 15:14:04
blogg: http://wizy.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal