FRUKOST

skrivet: 2011-02-09 ♥ 08:40:35
Jag sitter med en kopp kaffe och två frallor jag köpte på ett bageri igår. Supergott. Himlen är alldeles klar och marken är perfekt frostig för att jag och Colin ska kunna gå en långpromenad sedan utan att bli leriga om tassarna.

Idag står ryska på schemat. Och efter det blir det en tur till mataffären och en runda på gymmet som vanligt. När jag kommer hem tänkte jag laga middag till Niklas alldeles på egen hand. Jag hittade ett så gott recept på min ArlaKöket-app i veckan nämligen. Delar med mig om det blir tummen upp!




Kommentarer
Anonym:

ser himlans mumsigt och fräsht ut.

2011-02-09 ♥ 13:58:35
blogg: http://ellinorejonsson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal