HAPPIEST SAD GIRL IN THE WORLD

skrivet: 2011-02-18 ♥ 13:16:48
Ibland har man tur! Idag fick jag en försenad födelsedagspresent och i den låg min nya förälskelse Daisy Eau so fresh! Jippi, eller vad! Och gissa om jag har parfymerat mig nu och det doftar verkligen fantastiskt i hela lägenheten. Mums! (En parentes här där jag måste säga att jag verkligen har världens bästa människor omkring mig. Inte för att jag får underbara presenter utan för att de helt enkelt är bäst genom att bara vara sig själva. Det betyder mycket, speciellt när man är simmar lite under isen. ♥)

Nu ska jag ställa mig och steka pannkakor. Och det doftar ju också jättegott men jag vet inte riktigt om parfym och pannkaksdoft kommer att blanda sig på ett bra sätt men det återstår väl att se... :)






Kommentarer
Rafaela:

Söt parfym :)



Sv: Okei

2011-02-18 ♥ 14:23:17
blogg: http://rafaelasblogg.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal