PRAY THAT YOU DROWN FIRST

skrivet: 2011-02-19 ♥ 09:50:04
Igår såg vi på läskiga filmen The Reef. Den var baserad på en sann historia om fem australiensare som gick på grund med sin båt ute till havs och tvingades simma omkring i vattnet tills de nådde land. Och nja, alla kom kanske inte riktigt fram som ni säkert förstår när ni tittar på bilden nedan. Visst, filmen kanske inte var av högsta klass men min största rädsla är att ligga och guppa i havet utan att kunna komma upp och inte se land någonstans så jag var livrädd genom nästan hela filmen.





Nu ska vi sätta igång och städa här hemma. Jag har gjort en jättelång lista på allt som behöver göras och jag ska börja med att stryka världens tvätthög och sedan blir det papperstjänst på kontoret.

Kommentarer
Monica:

Vi kollade på den i veckan! fyyy fasen vilken ångest jag hade under hela filmen!

2011-02-19 ♥ 11:15:02
blogg: http://manippen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal