TVÅ FILMER

skrivet: 2011-02-01 ♥ 21:36:37
Jag har sett två filmer ikväll. Först The Tourist med Angelina Jolie och Johnny Depp. Jag tyckte inte alls att den var så dålig som alla har sagt. Visst, det är ingen fantastisk produktion med gripande rollprestationer men det är ju ingen sådan film. Den är underhållande, spännande och lättsam. Helt klart i min smak. Sedan tittade vi på den svenska filmen Psalm 21. Den kunde varit så bra men någonstans blev det så fel. Det läskiga blev löjligt och jag satt mest och väntade på att den skulle ta slut.




Kommentarer
josefine:

hejsan, allt bra med dig? :)

2011-02-01 ♥ 22:18:55
blogg: http://osin.blogg.se/
Emma:

Ja jag bara tänkte att du kanske är något roligt på gee, ett eget företag :) men jag kommer ihåg svarat du svarat sen när jag hade kommenterat, men du skriver om massa grejer och möten du ska fixa och dona med klart man blir nyfiken :)



Å Psalm21 skulle jag aldrig våga se!..

Nu ska jag här sova varit vaken sen 5 i morses ;)

Kram

2011-02-01 ♥ 22:27:05
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal