TYRAS LISTA

skrivet: 2011-02-28 ♥ 20:00:34

När vaknade du imorse?
Svar:
Jag gick faktiskt upp klockan nio. Har nog aldrig känt mig så utvilad.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Att klockan förmodligen var alldeles för mycket men att det var skitsamma.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Ja, jag pratar med min mamma varje morgon men annars ringer jag ingen.

Vilket humör är du på?
Svar:
Ganska bra humör. Inte hungrig och inte för trött. Bra kombination helt enkelt.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
OnePiece och ulltofflor. Mys!

Har du ont någonstans?
Svar:
Nej, faktiskt inte. Har haft ont i magen i ett par dagar men nu känns det bra. Det var nog tack vare tacosresterna. ;)

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Jag är faktiskt inte sugen på något just nu. Kanske ett glas vatten i så fall.

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Det håller jag för mig själv men jag tjänade rätt så bra som tjänsteman. Fast nu är det snart slut på den lyxen.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Jag köpte Expressen med Morden i Midsomer, Non stop, chips till Niklas och en mjölk. Intressant va?

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Min blogg. Hihi.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Ikväll ska jag packa min ryggsäck med lite basgrejer för en övernattning, jobba lite med bloggen och förmodligen leka med Colin om han vaknar till liv.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Den allra första låten jag lyssnade på idag var White light moment med Tove Styrke. Men nu blir det nog ingen mer musik ikväll.

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För att den är intressant/rolig att läsa givetvis.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Jag tittade förmodligen på Halv åtta hos mig precis som jag gör nu. :)

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Min pojkvän brukar alltid säga att jag är söt. Speciellt när jag fått på mig OnePiecen så jag får väl gissa på det i så fall.

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Jag fotade min eftermiddagsfika förut. Ska lägga ut den bilden sedan!

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Nej, nu ska jag inte ut mer idag. Pust.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Mitt egenmålade vita soffbord.

Vad tror du att klockan är?
Svar:
Jag tror inte, jag vet. 19:53.

Vad borde du göra idag?
Svar:
Packa klart, kolla tågtider och fila lite extra på ryskan.

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
OnePiecen, all the way.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Jag vet att jag har svarat på det hör förut; jag skulle vilja fråga Franz Kafka vad K står för. Bara för att få reda på om min teori stämmer.

 

 

PS. Alla som vill sno listan - go for it!


Kommentarer
sophie:

jag gillar att hon gjorde en egen - mycket roligare! :D

2011-02-28 ♥ 20:46:52
blogg: http://sophscloset.blogg.se/
Anette:

Bra lista! Jag brukar också titta på halv åtta hos mig, Helge Skoog är för rolig alltså!



sv: nja, rätt långt, men jag klippte mig för nån månad sen så det är inte lika långt. Men ditt ser så tjockt och bra ut?



sommar nu - ja tack!



Åh, tack jag hade väldigt trevligt i Norge. Tog mig hem hel också haha! Gjuteriarbetare? Vad spännande det låter :) Ditt jobb/gamla jobb?



Kram!

2011-02-28 ♥ 21:36:59
blogg: http://ankarstav.blogg.se/
ellen:

Yes I will!! Sno listan alltså..

2011-03-01 ♥ 15:05:34
blogg: http://ellencsordas.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal