2011.01.25

skrivet: 2011-01-25 ♥ 13:27:24
Idag vaknade jag upp mitt gamla rum, i min gamla säng med mina gamla sängkläder. Hur mysigt som helst. Jag och mami hade mysmorgon framför tv:n och jag ville absolut inte åka hem men var tvungen att sätta igång med dagens bestyr. Först en tripp till gymmet, sedan en promenad med Colin och efter det en varm dusch och lite lunch. Nu har jag parkerat på favoritstolen för att påbörja förberedelserna inför kvällens första seminarie i min tredje ryskakurs. (Just det, alla. Nu är jag upptagen på tisdagkvällar istället för torsdagkvällar.)

PS. Fick tummen ur och bokade in högskoleprovet till våren. Läskigt. Men jag beställde en övningsbok också så jag inte kommer dit helt tom i bollen. Visst, jag kan prata ryska men jag räknar fortfarande på fingrarna - och det är, vad jag vet, ingen merit när man söker till högskolan.




Kommentarer
Amanda Rosende - Mode Make Up & Foto:

sv: tack! :)

2011-01-25 ♥ 13:29:35
blogg: http://amandarosende.blogg.se/
Amanda Rieem:

Hello! :D



Just nu ligger det uppe lite sommaroutfits, kika in och säg vilken du gillar mest!?



KRAM KRAM

2011-01-25 ♥ 15:37:56
blogg: http://amandarieem.com
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Hoppas det går bra på Högskoleprovet! :D Hade jag inte kommit in på min utbildning, hade jag definitivt gjort det. =)

Kram

2011-01-25 ♥ 18:44:12
blogg: http://adara.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal