FRIDAY NIGHT

skrivet: 2011-01-21 ♥ 16:47:58
Denna fredagen blir bara bättre och bättre. Först en härlig vinterpromenad med varm choklad och sedan restaurangmiddag med boyfriend. Min mage kurrar som bara den så vi ska faktiskt åka iväg alldeles strax. Men kvällen slutar inte med det - efter middagen sticker vi hem till en vän och spelar Buzz i några timmar. Har tidsinställt ett inlägg med fina bilder från vår lilla utflykt idag som kommer upp medan vi är borta. Enjoy!





Ikväll inviger jag min nya tunika som jag köpte igår. Den matchar jag med ett par svarta leggings (lagom bekvämt när man ska äta massa mat och sedan sitta i en soffa hela kvällen), kilklackar och lite gammaldags silversmycken.

Kommentarer
Becca:

Åh, jag måste bara få säga: va fin du är!

2011-01-21 ♥ 19:53:10
blogg: http://sannasangel.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal