INREDNINGSSHOPPING

skrivet: 2011-01-20 ♥ 19:31:02
Äntligen hemma. Jag har tvättat och städat hela dagen så när klockan blev halv fem var jag så shoppingsugen att jag nästan blev tokig. Så nu har jag spenderat lite födelsedagspengar på LUI Interiör och ett presentkort på en vacker tunika (ska visa allt imorgon). Men nu är jag så trött och hungrig att jag måste äta innan jag kan fortsätta med resten av sysslorna (typ stryka tvätten och fixa i köket). Vad står på kvällens meny? Jo, min älsklingsrätt - pastasallad! Hihi, vem hade trott för tio år sedan att jag skulle bli ett grönsaksfreak när jag blev stor?!


Kommentarer
Emma:

Fina grejer du fått :)

vart ligger den hemmaaffären? Lidköping?

Jaha jag får lära känna Skara lite mera nu ska nämligen börja jobba där! :)



Kram!

2011-01-20 ♥ 21:00:31
blogg: http://princessemma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal