JAG OCH MIN BOK

skrivet: 2011-01-25 ♥ 21:49:30
Den här kvällen blev inte alls som jag hade tänkt. Vi var flera ryskastudenter som blev rätt sura när vi upptäckte att lärarna helt plötsligt bytt datum för första kursen. Det var alltså inte idag utan på torsdag, NÄSTA VECKA. Så glöm allt jag skrev om tisdagar. Vi kör fortfarande torsdagar men den lilla skillnaden att kursen gör ett oväntat uppehåll vecka fyra. OGILLA.

Så nu har jag i stället suttit i soffan och läst i några timmar. Egentligen gillar jag inte riktigt boken men det känns så dumt att bara sluta läsa efter nästan 200 sidor. Själva innehållet är intressant men författarskapet är inte det bästa jag stött på. Hur brukar ni göra?




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal