NU JÄKLAR

skrivet: 2011-01-27 ♥ 11:22:04
Nu ska jag kicka igång Projekt 1 så här en månad efter jag blev arbetsbefriad. Jag började såklart smida planer ganska direkt eftersom jag visste att jag skulle gå hemma minst en månad eller två och en sak som jag bestämde tidigt var att jag skulle måla om alla vardagsrumsmöblerna till vita!



På bilden ovan ser ni något som faktiskt skulle kunna beskrivas som världens tråkigaste julklapp (speciellt till mig som hatar att grovarbeta utan trivs mer med pekpinnen) men inte i år! Jag fick den av Niklas så jag ska slippa slipa för hand och hur bra är inte det! Vi har nämligen bestämt att jag ska göra detta helt själv och då är maskiner inte helt fel.

Nu ska jag alltså sätta igång och slipa ett litet bord som test. Sedan sticker jag till färgaffären och köper lite testfärg för att se om det blir bra. Går det åt helvete får vi köpa nya möbler och det är en helt okej plan B tycker jag. Men blir det fint går jag på bokhyllorna imorgon!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal