PRESENTKORT

skrivet: 2011-01-23 ♥ 17:00:00
Jag fick ett presentkort på Åhléns idag (försenad födelsedagspresent). Först tänkte jag "Yes! Jag åker dit imorgon och shoppar upp alltihop!" men så hejdade jag mig lite. Det är ju faktiskt snart bokrea! Och hur bra är det inte att ha lite extra pengar sparade då? Bokrean har väl en tendens att starta precis innan löning om jag inte minns fel. Och nu när jag är arbetsbefriad detta året kanske jag skulle ta med mormor (bokmalen nummer 1) och hänga på låset dessutom... ;)


Kommentarer
Eleonore:

ÅH bokrea, du gör helt rätt i att spara det tycker jag! Den missar jag iår :)

2011-01-24 ♥ 08:46:11
blogg: http://fikamed.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal