FIKA

skrivet: 2011-07-13 ♥ 09:50:27
Åh, vi hade så jäkla mysigt igår så ni skulle bara veta. Nybakade scones med marmelad och smör och varsin megastor kopp te. Så sjukt gott! Och ett roligt avsnitt Morden i Midsomer på det. (Jag försökte ta bilder på sconesen men kameran hade andra planer så vi får ta det nästa gång istället.)

Idag blir det fika på stan med några vänner och sedan ska jag försöka ta tag i mitt liv lite. Alla rutiner har fallit bort (igen) och det är bara att inse - jag mår inte bra av det. Dessutom vill jag slänga en hög med kläder. Men en sak i taget; först kaffe och kaka.


Kommentarer
Linda:

Söting där, kul att se er. Vi tog också en fika sen. Massa folk.

2011-07-13 ♥ 15:23:25
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal