LISEBERG

skrivet: 2011-07-10 ♥ 09:50:28
Shit, vad jag är trött idag. Vi var inte hemma från Liseberg förrän sent inatt men oj, vad roligt vi hade! Jag åkte massa karuseller, blev genomvåt i FlumRiden, vann världens största koala på Kramhjulet och förlorade stort i femkamp. Men who cares? Det är så synd att tiden bara försvinner när man är där. Vips så är klockan eftermiddag och vips så stänger de. Om jag får bestämma blir det en till tur innan säsongen är slut men vi får väl se.

PS. Att blunda i karusellerna is the shit! Jag har väldigt svårt för höga höjder och sedan bli nedkastad snabbt men om man inte ser ner till marken känns det ju bara skönt. Ett litet tips till er som också får dödsångest. ;)


Kommentarer
Monica:

bestämde vi inte att vi skulle undvika dödsångesten! hehe du överlevde ju iaf! ;)

2011-07-10 ♥ 10:24:01
blogg: http://manippen.blogg.se/
Linda:

Wowh, det var vågat. Men inte en chans att jag köper teorin där. Kittel i magen är ingen lek det heller. Och vad är det jag ser, jeansshorts <3

2011-07-10 ♥ 20:25:19
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal