RESERVLAGET FTW

skrivet: 2011-07-14 ♥ 11:55:02
Om jag nu både får äta och behålla kakan (dvs komma in på universitetet med min reservplats OCH få en rosbukett för att jag först blev helt förstörd) är det okej men om inte ska vi hyra en hitman och skjuta ner alla som står före i kön. Win win situation eller vad? ;)


Som ni kanske gissade gick inte antagningsbesked 1 riktigt min väg men jag fortsätter att hålla tummarna för jag står ganska långt fram på reservlistan. Men eftersom jag fortfarande är lite sur/ledsen/arg/förtvivlad flyr jag mitt hem idag och fikar på annan ort. Och ikväll blir det Harry Potter. Och han kom ju in på sin skola utan att ens ha sökt. Så om det står skrivet i stjärnorna kommer det att ske - antingen med eller utan jättar och trollspön.

Kommentarer
Marieh:

jag var också reserv i första antagningsbrevet men det var jag inte i andra, och många reserver kom in på uppropet. Så det kommer nog ordna sig!

2011-07-14 ♥ 23:34:50
blogg: http://mariehsvardag.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal