SALTGURKA

skrivet: 2011-07-27 ♥ 20:17:44
Just nu är jag världens tröttaste tjej. Jag har haft en så sjukt stressig och hektisk dag (dock jätterolig så jag klagar inte!) så nu tänkte jag faktiskt ta mig ett avslappnande bad och försöka komma ner i varv. Jag har hållit igång sedan klockan 6.00 imorses och är fortfarande inte riktigt klar här hemma. Men det är ingenting akut så om jag skulle somna efter badet kan det faktiskt vänta tills imorgon.

Hursomhelst, innan jag lägger mig i mitt lavendelbad tänkte jag visa mina fina gurkor som jag saltat in idag. Jag har bara kokat upp vatten med salt och sedan hällt det i en glasburk tillsammans med gurkor, krondill och lagerblad. Första smakprovet tas på lördag. Recension kommer efteråt!



Kommentarer
Mami:

Tror bestämt att den burken är till mej!!!!!!!!!

2011-07-27 ♥ 20:31:11
blogg: http://smuls.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal