TILL HAVS

skrivet: 2011-07-26 ♥ 21:11:04
Jag har haft en så jäkla härlig dag! Först lunch och mys med mamma (mer om det i ett annat inlägg) och sedan direkt ut på sjön med grabbgänget! Vi var säkert ute i fem timmar och hade det så satans skönt i solen. Jag vågade mig till och med i vattnet för ett dopp och sedan satte vi oss i fram på båten och metade med majs. En av oss fick en stor gädda på kroken men den släppte vi tillbaks i vattnet igen. Alltså, finns det något bättre än att sitta på en båt och känna vinden i håret och solen i ansiktet? Så underbart!





Kommentarer
Emma:

Härligt med en båttur :)



Igår var jag och min sambo på bakgården, helt ok ställe, men har en bättre tapas resturang i Göteborg, men jag lär gå dit flera gånger, och mätt blev man!

2011-07-26 ♥ 22:36:26
blogg: http://princessemma.blogg.se/
Gabriella:

SV: Tack ska du ha! Lät som en härlig dag! Åh jag känner igen känslan du beskriver med vinden i håret. Helt underbart!=)

2011-07-27 ♥ 00:04:27
blogg: http://elephantzoul.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal