VÄXLANDE MOLNIGHET

skrivet: 2011-07-26 ♥ 09:33:07
Jag gick upp tidigt idag för att hinna med en joggingtur. Jag har nämligen startat mitt nya, hälsosamma liv. Som ni säkert läst upprepade gånger har jag varit otroligt rastlös i tre veckor och jag har kommit på vad det beror på - jag har ju inte varit på gymmet en enda gång. Inte så konstigt. Det är ju två timmar som jag rört på mig ganska intensivt som skulle fyllts ut med annat. Men nu jäklar. Nu ska jag jogga/powerwalka regelbundet och äta bra mat. Till min hjälp har jag Shape Up-appen på iPhone. Där ser man ju enkelt om man ätit för lite eller för mycket. Hur bra som helst.

Hursomhelst - idag är det tisdag, kaffebryggaren har gått sönder och jag ska äta lunch på slottet. Växlande molnighet?

(snabbkaffe)

Kommentarer
Emelie:

Gott intiativ och bra jobbat! You can do it ;)

2011-07-26 ♥ 10:26:53
blogg: http://emptypages.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal