2011.06.02

skrivet: 2011-06-02 ♥ 09:46:14
God morgon! Jag tog en lång, härlig sovmorgon idag så nu känner jag mig riktigt utvilad OCH på bra humör. Idag ska jag göra lite ärenden, hämta ut paket, handla lite och ta en fika. Men först ska jag avsluta min långfrukost som närmar sig en timma lång nu, ta en dusch och gå promenad med min vovvsing. Någon som vet var solen tagit vägen idag förresten? 21 grader blev plötsligt 10 grader storm/moln. Inte okej!



Och nej, det är inte kalaspuffar. ;) Det är osötade vetepuffar. (Brukar alltid få en kommentar om detta.)

Kommentarer
Victoria:

Åh, kalaspuffar! - tänkte jag när jag såg bilden, även om det inte är det. Fick en liten nostalgitripp till barndomen ändå ;)

2011-06-02 ♥ 19:01:22
blogg: http://frukostera.blogg.se/
Malin Penelope:

Ser ut som en bra start på morgonen :)

2011-06-03 ♥ 08:41:38
blogg: http://tousse.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal