2011.06.07

skrivet: 2011-06-07 ♥ 13:21:14
Hej och hå. Det blir lite glesa uppdateringar i sommarvärmen. Igår låg internet utslaget pga åska och idag har jag haft fullt upp. Jag var nämligen på gymmet vid åttatiden och körde ett tvåtimmars motions/styrkepass. Och ja, det var jobbigt. Och ja, det var varmt. Men så skönt det kändes efteråt! Jag har inte varit och tränat på en hel månad pga sjukdom och jobb men nu ska jag verkligen försöka att komma igång igen. Så imorgon tar jag en paus eftersom jag ska jobba och sedan kör jag igen på torsdag. Nu ska magmusklerna fram igen! ;)

Nu har jag dock hamnat på min kära balkong igen och väntar på besök. Mami ska komma och hälsa på och lite senare ska vi laga middag tillsammans. Men innan det ska jag försöka plöja några sidor i boken som aldrig tar slut. (Jag älskar Tolstoj men ett helt kapitel om att slå gräs med lie? - Kom igen!)





PS. Bilder från vår vandring i söndags kommer. Jag väntar bara på ett regnmoln så jag kan sätta mig och redigera i lugn och ro! Och detsamma gäller kommentarerna. Svar kommer inom kort.

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal