2011.06.14

skrivet: 2011-06-14 ♥ 07:45:32
Men vad händer? Det ösregnar. Buhu. Jag som hade planerat en lång morgonpromenad med Colin men nu känner vi inte alls för att gå ut så det får bli en kortis lite senare istället. Typiskt! Som plåster på såren äter jag frukost vid tv:n där jag känner doften av min underbara pionbukett. ♥

Idag ska jag fortsätta fixa lite i vardagsrummet eftersom det ligger sladdar precis överallt. Vi flyttade tv:n igår och eftersom alla kablar var dragna exakt till dess förra plats medför det en hel del problem... Vid elvatiden tar jag bilen till stan för att shoppa och äta lunch med mormor och i eftermiddag sticker jag på tjejfika. Det kommer att bli en mysig tisdag helt enkelt.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal