BUDGETTIPS

skrivet: 2011-06-12 ♥ 12:00:00
När det är sommarvarmt ute kan det ju vara snyggt med saltvattenfinish på håret, eller hur? Jag har dock aldrig fått tummen ur att köpa någon bra saltvattensspray eftersom jag sällan stylar håret på det sättet och inte ville spendera pengar på en produkt som bara blir ståendes i hyllan. Men igår så hittade jag en budgetvariant från märket PROFFS (som även har världens bästa spray och torrschampo) för bara 49.50. Testade den lite snabbt när jag kom hem och insåg att jag nog får träna lite på den där perfekta jag-har-precis-varit-på-stranden-och-inte-borstat-håret-men-ser-ändå-rätt-het-ut-ändå-looken men den är helt klart värt pengarna!




Kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.:

oh, det ska jag testa. har testat proffs torrschampo och det var faktiskt inte alls sämre än andra dyrare varianter - så då kanske saltvattenspray också fungerar fintfint!

2011-06-12 ♥ 20:49:36
blogg: http://emmasays.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal