FÖRSTA NATTEN

skrivet: 2011-06-16 ♥ 21:13:02
Jag önskar att jag kunde skriva att jag har suttit och tryckt på min nya dator hela kvällen men så är inte fallet. Jag blev nämligen inringd till jobbet för att jobba natt så de senaste timmarna har jag försökt ta igen lite sömn. Jag har aldrig jobbat natt förut och är verkligen ingen kvällsmänniska så det ska bli spännande att se hur detta slutar.

Detta är förresten det första inlägget jag skriver på MacBooken som för övrigt är lite halvt amazing. Vilken bild och vilka färger! Jag har alltid varit en sådan där person som tyckte att alla Macmänniskor överdrivit men efter bara några timmar med den nya älsklingen är jag helt övertygad om motsatsen. Nu gäller det bara att lära sig alla finesser. Jag har liksom inte ens hittat home- och endknapparna... Hursomhelst, nu ska jag snart åka iväg till jobbet och imorgon sover jag väl till lunch men jag har tidsinställt ett inlägg till er som kommer upp imorgon bitti. Så tills dess... sov gott. ♥

Kommentarer
Jimmie:

Tack för ditt besöket på min blogg.

Ha en underbar helg :)

Jimmie.

2011-06-16 ♥ 22:51:27
blogg: http://varldensbastamatblogg.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal