GOD NATT

skrivet: 2011-06-17 ♥ 22:37:23
Den här dagen blev minst sak helt uppochner. Jag har mått illa, haft humörsvängningar, ätit som en häst och sett ut som ett spöke. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon men med tanke på att jag ska upp tidigt kan det gå hur som helst. Det här med att jobba natt och vända på dygnet var helt klart inte min grej.

Nu har jag landat i sängen och ska försöka ladda batterierna så gott det går men först ska jag titta lite på missade tv-program på internet. Det är ju så jäkla bra bild på MacBooken att jag näsan föredrar den framför tv:n!

PS. Imorgon ska jag verkligen försöka svara på alla kommentarer!

Kommentarer
shiko:

Hej!

Alla vet att vi tjejer är shopaholics. Så jag ville tipsa om en sida där man kan samla poäng för att sedan växla till presentkort på välkända butiker som H&M, nelly.com m.m



Bli medlem här om du är intresserad:

http://www.gratismakeup.se/?r=208078



2011-06-17 ♥ 23:32:44
blogg: http://shikos.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal