HURRA HURRA

skrivet: 2011-06-23 ♥ 14:01:01
Den tjugotredje juni har minst sagt börjat hundra gånger bättre än den tjugoandra. Jag har blivit bjuden på frukost på stan, hälsat på i den finaste butiken, shoppat världens finaste blombukett och tagit en promenad i det halvfina vädret. Och nu ska jag strax köra ett kundvagnsrace på ICA med alla andra miljoner människor som säkert befinner sig där. Men skitsamma. Midsommarmaten måste ju inhandlas!

Efter det ska jag åka på födelsedagskalas hos världens bästa mamma som fyller år idag. Hipp hipp hurra! Jag har såklart fixat massa fina presenter som jag hoppas kommer att användas flitigt i sommar så jag kan komma och fika snart igen! ;) Ska försöka lägga ut lite bilder från kalaset när jag kommer hem.




Kommentarer
M E R E I:

- congrätz to your mom!

2011-06-23 ♥ 16:46:13
blogg: http://dajeroma.blogg.se/
Jonas:

Det går inte att se sej mätt på dig. Du är vacker!

2011-06-24 ♥ 04:21:31





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal