PENTAX UTOMHUSKAMERA

skrivet: 2011-06-04 ♥ 14:00:00
Jag tänkte tipsa om en rolig tävling som Smartson håller i. Man kan bli testpilot för Pentax Opius WG-1 GPS - en fantastisk utomhuskamera som tål vatten, kyla, att bli tappad från 1,5 meter och har massa andra bra finesser som är perfekta att utnyttja nu i sommar när man fotograferar som mest utomhus. Vi har faktiskt funderat på att köpa en motsvarig kamera ett bra tag nu (eftersom jag tappat min ett flertal gånger mm) men om jag får chansen att testa på denna slipper vi ju fundera mer! Så håll tummarna nu!



Vill du också bli testpilot? Klicka här!

Kommentarer
sabina:

Ja, visst är det så! :)



Alltid roligt med nåt nytt till agrderoben :)

2011-06-04 ♥ 14:41:30
blogg: http://swilen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal