UTOMHUSDAG

skrivet: 2011-06-05 ♥ 12:20:40
Hej på er! Idag var jag uppe med tuppen och tog en promenad med min hund. Man får passa på tidigt på dagen då det fortfarande är lite kyligt om man ska motionera de små pälsbollarna eftersom det blir alldeles för varmt annars. Vi gick strandpromenad i över en timma och Colin fick bada tassarna. När vi kom hem åt vi frukost på balkongen och nu har vi varit på födelsedagsfika och gratulerat en sjuåring.

Idag hade jag planerat att ligga och sola i gräset men eftersom det är lite molnigt och blåser kallt ska jag följa med min boyfriend ut i skogen. Och då menar jag inte upptrampade-stigar-och-grusvägs-skog utan rakt-in-i-snårskogen. Så nu har jag fått på mig ett par alldeles för stora vandringsbyxor (som inte är allt för moderiktiga) och ska kleta in mig i hundra lager myggmedel och sedan sticker vi! Hoppas alla där ute får en underbar söndag. ♥


Kommentarer
Rebecka:

Sv; tack, fin blogg c; Vad har du gjort idag?

2011-06-05 ♥ 13:59:07
blogg: http://bebsbomb.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal