2011.03.13

skrivet: 2011-03-13 ♥ 21:43:10
Denna dagen försvann visst lika fort som den kom. Typ. Och min kväll blev inte alls som jag hade tänkt. Jag skulle dricka kaffe och studera, titta på Solsidan och studera lite mer men så fick jag ett sms av grabbgänget som behövde assistans på Xboxen och tre timmar senare var det mörkt. Men satan vad vi kickade ass!

Ryskaböckerna får ligga kvar på köksbordet tills imorgon och allt det där andra som jag inte hann med idag kan jag faktiskt göra imorgon. Så nu tänker jag krypa ner i min mjuka säng och läsa istället. På söndagar ska man göra det man känner för och det är det jag vill göra allra helst just nu!




Kommentarer
josefine:

Godmorgon :)

2011-03-14 ♥ 09:06:19
blogg: http://osin.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal