2011.03.18

skrivet: 2011-03-18 ♥ 14:16:19
Det har gått lite segt hos mig idag. Vaknade med världens huvudvärk och illamående så jag fick ligga i soffan och försöka ta det lugnt. Det var inte alls det jag planerat men vad gör man? Klockan tio skulle vi iväg och kika på en lägenhet och eftersom jag ändå var på benen åkte vi till stan och tog en fika efteråt. Och kaffe och kanelbulle gjorde faktiskt gott för både huvud och mage. :)

När vi kom hem åt vi lite smörgåsar och sedan hamnade jag här. Nu känner jag mig faktiskt så pass pigg att jag skulle kunna åka och träna som jag egentligen planerat från början. Men först ska jag vila lite efter maten så jag inte får håll när jag joggar.




Kommentarer
EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!:

Vilken tur att illamåendet och huvudvärken lättade! Kaffe och kanelbulle har verkligen magiska effekter ibland ;)



Vilka underbara tulpaner på bilden!!

Ha en jättefin helg och hoppas träningen går bra =)

2011-03-18 ♥ 14:22:40
blogg: http://evelinaknipstrom.com
Becca:

Mysiga bilder!

2011-04-01 ♥ 09:11:45
blogg: http://sannasangel.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal