2011.03.20

skrivet: 2011-03-20 ♥ 10:40:56
God morgon, bloggen! Jag har haft en lite turbulent morgon eftersom vi bestämde oss för att tacka nej till en jättefin lägenhet (eller ja, lägenheten var väl ganska normalfin men det fanns altan både fram och bak och en jättestor gräsmatta, tvättmaskin och massa andra fördelar) men eftersom det var kallhyra och jag har bestämt mig för att studera till hösten fick pengarna bestämma. Visst, pengarna hade räckt till hyra och räkningar men jag hade nog inte fått så himla mycket över till vare sig det ena eller det andra. Och att leva på bristningsgränsen bidrar ju inte direkt till vardagsglädje.

Så nu lägger jag detta bakom mig och blickar framåt. Och nu tänkte jag faktiskt åka hem till mami och måla naglarna. Hon har ett hallonrött lack från OPI som jag aldrig testat men känner mig väldigt sugen på just idag. Och när naglarna har torkat ska jag ta mig en promenad hemåt och sätta igång med lite studier. Så vi hörs hemma sedan. ♥

Kommentarer
Rebecka Berg:

Jo, självklart! ;) Men har alltid velat ha sådär låångt hår, men aldrig riktigt fått det ;/

2011-03-20 ♥ 11:19:04
blogg: http://rebeckabergs.webblogg.se/
Louise:

hihi, lungt! :)

2011-03-20 ♥ 11:24:02
blogg: http://louiisse.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal