NYTT LIV

skrivet: 2011-03-13 ♥ 11:45:43
Jag vårdar lite nytt liv så här på söndagsförmiddagen. Några av mina orkidéer har fått nya grenar om än väldigt små men ändå grenar. Så nu ska de få stå i vattenbad en stund och suga åt sig all den näring de önskar. De andra krukväxterna har också fått sig lite gott vatten såklart, med extra växtnäring dessutom.









När jag blir stor och har ett vackert hus med ett inglasat uterum ska jag pryda det med massa fina orkidéer och grönsaksplantor. Det är givetvis en framtidsdröm men ska absolut uppfyllas så fort det går. Som tur är har jag ingen brådska. Blomsterintresserad tant kan jag ju liksom bli när jag är 50. Det är ju ingenting man blir för gammal för.

Kommentarer
Cecilia:

Hehe bra=)

2011-03-13 ♥ 13:39:00
blogg: http://untitledc.blogg.se/
Sari:

Älskar orkidéer :) Börjar äntligen få knoppar på mina med!

2011-03-14 ♥ 17:53:43
blogg: http://reborn.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal