SKITKVÄLL

skrivet: 2011-03-17 ♥ 21:16:55
Jag har haft något av en skitkväll. Och när jag är på dåligt humör får jag panik på smuts/oreda. Så envis som jag är satte jag på mig städhandskarna och började svabba. Jag slängde fula krukväxter, plockade undan gamla papper på kylskåpet, dammsög två gånger och torkade golvet tills jag blev alldeles svettig. Och tro det eller ej, men nu känner jag mig mycket gladare fast fortfarande lite sur. Och vad gör man då? Man startar Xboxen och tömmer magasin efter magasin. Tack, Gud, för Call of Duty: Black Ops.








Kommentarer
TUVA ALICIA - MODEBLOGG:

åh, är själv helt förälskad i mitt xbox 360. Är så galen så att jag nästan räknar ner dagarna till L.A. noire kommer ut! :D Det kommer bli grymt!

2011-03-18 ♥ 13:04:19
blogg: http://tuvaalicia.blogg.se/
styledotcom:

Har du spelat Battlefield? =] Jag brukar nöta Battlefield 2142 på datorn, tkr det är roligare än COD, dock har jag ju inte spelat alla COD spel

2011-03-20 ♥ 18:32:03
blogg: http://styledotcom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal