2011.05.17

skrivet: 2011-05-17 ♥ 08:23:00
Det är den sjuttonde maj och jag har vaknat upp med huvudvärken from hell. Och dessutom är hela lägenheten iskall. Så här sitter jag i min OnePiece och myser vid köksbordet och har precis petat i mig lite frukost. Problemet när man fryser och har ont i huvudet är dock att man inte direkt känner för att studera. Så innan jag sätter igång med dagen ska jag dricka lite kaffe och bläddra igenom nya ELLE som låg i brevlådan igår och fixa iordning naglarna. Tror till och med att jag flyttar in till soffan. Det är ju tisdag så all form av lyx är tillåten!








Kommentarer
lisen:

men det verkar vara rätt mysigt ändå, en ta hand om sig själv dag :)

tack så mycket förresten!

2011-05-17 ♥ 11:08:24
blogg: http://liiseen.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal